برگزاری نشست خبری چهارمین یادواره شهدای غواص و شهدای امنیت استان و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: چهارمین یادواره شهدای غواص استان روز سه شنبه، ۵دی ماه سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان روز سه شنبه ٢٨ آذر ماه در جمع خبرنگار با اعلام این مطلب عنوان کرد: همزمان با یادواره شهدای غواص استان، بزرگداشت شهدای امنیت استان و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی وحرفه‌ای کشور نیز برگزار می‌شود. دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان اظهار داشت: در این یادواره از خانواده ۳۲ شهید غواص استان که در عملیات کربلای ۴و۵، خلیج فارس و والفجر به شهادت رسیده‌اند و ۳ شهید مدافع امنیت استان که سال گذشته در جریان اغتشاشات به شهادت رسیدند تجلیل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، شعرخوانی و مداحی و وصیت نامه خوانی از برنامه‌های چهارمین یادواره شهدای غواص استان خواهد بود. دکتر خداویردی وند کشتیبان با تاکید به اینکه دانشگاه به عنوان یک زیرمجموعه آموزشی دارای یک رسالت فرهنگی است و باید به رسالت فرهنگی خود نیز عمل کند، اظهار کرد: حفظ، ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ به نسل جوان نیز جز این رسالت فرهنگی است.

وی ادامه داد: دشمن و نظام سلطه در پی ایجاد ابهام برای نسل جوان ایران است بنابراین ضروری است فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان ترویج یابد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.