برگزاری چهارمین یادواره شهدای غواص و بزرگداشت شهدای امنیت استان آذربایجان غربی و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی چهارمین یادواره شهدای غواص و بزرگداشت شهدای امنیت استان آذربایجان غربی و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور مسئولان ارشد استانی، مدیران کل، فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا و اساتید، کارکنان و دانشجویان به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی در این مراسم که روز سه شنبه ۵ دی ماه در سالن شهید مهدی باکری دانشکده قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد عنوان کرد: چهارمین یادواره شهدای غواص و بزرگداشت شهدای امنیت استان و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با هدف بزرگداشت رشادت و شجاعت شهدا و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و دانشجویان برگزار می‌شود.

دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان افزود: فلسفه دیگر برگزاری این یادواره، تجلیل از خانواده معزز شهدا عمل به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین است؛ چرا که ما امروز در فضایی قرار داریم که کشور در جنگ ترکیبی و جنگ روایت ها قرار دارد و علاج و سلاح این جنگ جهاد تبیین است.

دکتر خداویردی وند کشتیبان یادآور شد: ما بر سر سفره شهدا نشسته‌ایم و قدردان صبر و ایثار مادران و پدران شهدا هستیم و همیشه باید قدردان ایشان باشیم.

دیگر سخنرانان این مراسم دکتر رضا ابراهیمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، حجت الاسلام والمسلمین داوود میرزایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سردار رحیم جهانبخش فرمانده نیروی انتظامی استان بودند.

این مراسم با شعرخوانی شاعر آیینی استان علی حبیبی و مداحی حاج باقر جعفرنژاد ادامه یافت.

در پایان این یادواره از خانواده شهدای غواص استان که در عملیات کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۸ به شهادت رسیده‌اند و شهدای مدافع امنیت استان که در جریان اغتشاشات سال گذشته به شهادت رسیده‌اند و همچنین خانواده شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تجلیل شد.

در برگزاری این یادواره تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی نیز ستاد برگزاری یادواره را همراهی کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.