نشست بصیرتی جهاد تبیین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

💫به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان دوشنبه ۸ خرداد نشست بصیرتی جهاد تبیین به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد.

🔹سرکار خانم مرشدی رئیس آموزشکده دختران خوی در این مراسم ، ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت ایام سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد ماه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است. خرمشهر تنها فتح سرزمین نیست بلکه فتح ارزش هاست.

🔹در ادامه مراسم سرهنگ محسن رضایی ، معاون سیاسی سپاه شهرستان خوی ضمن گرامیداشت این ایام و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا افزود: گرامیداشت این روز و تبیین آن در جامعه امری ضروری است چرا که این پیروزی با دست خالی و با ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام و انقلاب حاصل شد.

🔹وی همچنین بیان کرد: مهمترین عنصر پیروزی ایران در جنگ تحمیلی حضور و مشارکت مردم، ایمان و توکل به خدا و حرکت در خط ولایت بود که امروز این موارد باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

🔹این مقام مسئول همچنین به امنیت و حفاظت ملی و منطقه نیز اشاره کرد و گفت: مسئولان دولت و سفیران اقتصادی ایران نقش موثری در دفاع از میهن عزیزمان دارند و رشادت و از خودگذشتگی و صبر و ایثار آنان برکسی پوشیده نیست.

🔹سرهنگ محسن رضایی همچنین به جو معنوی در جبهه های حق علیه باطل نیز اشاره کرد و افزود: سربازان و رزمندگان ایران اسلامی با توکل و توسل بر خدا در برابر کفر جهانی ایستادگی کردند.

💫در پایان مراسم از زحمات و عملکرد خانم مریم تقی زاده فرمانده پیشین بسیج کارکنان و اساتید تقدیر و تشکر بعمل آمد و سرکار خانم مرشدی بعنوان فرمانده جدید معرفی شدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.