اختتامیه برگزاری چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های کارآفرینی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی در ترم جاری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی چهاردهمین نشست از سلسله نشست‌های کارآفرینی دانشگاه در نیمسال دوم سال تحصیلی ١۴٠٢_١۴٠١ روز یکشنبه هفتم خرداد ماه و در قالب چهارمین رویداد ایده شو دانشگاه با حضور دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و همچنین اساتید کارآفرینی و دانشجویان دانشکده شهید قاضی طباطبایی و آموزشکده شهید بهشتی ارومیه در سالن آمفی تئاتر دانشکده قاضی طباطبایی برگزار شد.

در این نشست ٣٠ نفر از دانشجویان ایده‌های خود را ارائه کردند که از میان ایده‌های ارائه شده ١٠ ایده مورد بررسی و داوری هیأت داوران قرار گرفت و صاحب هر یک از این ایده‌ها از ایده خود دفاع کرد.
همچنین ایده‌هایدیگر نیز توسط هیات داوران بررسی خواهند شد.

در ادامه دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان توضیحاتی در خصوص مسائل مربوط به کارآفرینی ارائه کرده و به جمع بندی مباحث مطرح شده در نشست‌های کارآفرینی برگزار شده پرداخت.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به برگزاری ٣٢ نشست کارآفرینی در طول سال تحصیلی جاری عنوان کرد: برگزاری این تعداد نشست کارآفرینی در طول یک سال تحصیلی که در هریک از این نشست‌ها نیز تعداد سه یا چهار کارآفرین موفق و برتر حضور داشتند؛ برای دانشگاه ما یک رکورد محسوب می‌شود.

در پایان این نشست از صاحبان ایده‌های ارائه شده تجلیل و مقرر شد چهار ایده برتر در قالب شرکت‌های دانش بنیان در مرکز رشد دانشگاه جذب و مستقر شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.