دیدار رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی ارومیه با دانشجویان خوابگاهی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه‌ها و سراهای دانشجویی شامگاه روز یکشنبه مورخه 1402/02/17 مهندس رضا وطن خواه به همراه مهندس نجفی، معاون فرهنگی و دانشجویی و کارکنان اداره امور فرهنگی و دانشجویی و همچنین دکتر محمدی مشاور آموزشکده با دانشجویان ساکن خوابگاه دیدار و گفتگو کردند.

رئیس آموزشکده شهید بهشتی ضمن بازدید از سرای دانشجویی با حضور در اتاقهای دانشجویان هفته سراهای دانشجویی را به ایشان تبریک گفته و بر نقش مهم سراهای دانشجویی در زندگی اجتماعی، مسئولیت پذیری و مشارکت دسته جمعی در حل مسائل آموزشکده و در سطح وسیعتر جامعه تاکید کرد.

دانشجویان نیز در این دیدار نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسائل آموزشی و خوابگاهی مطرح و توضیحات و راهنمایی های لازم را از رئیس آموزشکده و هیات همراه دریافت نمودند.

همچنین مهندس وطن خواه، ضمن تشکر و استقبال از نقطه نظرات دانشجویان عزیز که سرمایه کشور می باشند بر تلاش و جدیت در تسریع روند خدمات رسانی مطلوب و آسایش و رفاه دانشجویان و پیگیری مطالبات ایشان تاکید کرد.

در ادامه این دیدار مهندس وطن خواه با توجه به مشارکت یکی از اولیا دانشجویان به نام آقای مهندس جمشید زارع در امر توسعه فضای سبز آموزشکده با حضور در اتاق اسکان فرزند ایشان، دانشجو امیرحسین زارع با اهدا لوح تقدیر از زحمات و عمل خداپسندانه ایشان تشکر و قدردانی کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.