نشست صمیمی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با دانشجویان خوابگاهی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان به همراه مهندس حسن مسلم پور رئیس اداره نظارت و ارزیابی دانشگاه و مهندس جواد شیخ محمدی رئیس اداره امور دانشجویان دانشگاه، شامگاه شنبه ١۶ اردیبهشت همزمان با اولین روز هفته خوابگاه‌ها و سراهای دانشجویی با حضور در خوابگاه احمدی روشن دانشکده قاضی طباطبایی با دانشجویان ساکن در خوابگاه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خوابگاه در جریان مشکلات و نواقص موجود در خوابگاه قرار گرفت.
وی سپس با حضور در چند اتاق خوابگاه پای صحبت‌ها و درد و دل دانشجویان نشست.
پس از آن رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با حضور در جمع دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده فنی قاضی طباطبایی در خصوص مسائل مربوط به دانشگاه از جمله مسائل آموزشی و خوابگاه سخنرانی کرد.
دکتر خداویردی وند در ابتدا ضمن تبریک هفته خوابگاه‌ها و سراهای دانشجویی با اشاره به اشتغال ٧٠ درصد از دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صنایع عنوان کرد: با توجه به این موضوع دولت فعلی و همچنین مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به این دانشگاه دارند و جمع بندی دولت این است که این دانشگاه در بحث اشتغال و تولید می‌تواند نقش آفرینی کند؛ از این رو امسال شاهد افزایش چشمگیر اعتبار این دانشگاه نسبت به دانشگاه‌های دیگر خواهیم بود.
وی افزود: با شرایط بوجود آمده امسال شاهد اتفاقات خوبی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای خواهیم بود چرا که تنها دانشگاهی که دولت برای افزایش و توسعه رشته‌های تحصیلی و افزایش تعداد مراکز آن مجوز صادر کرده همین دانشگاه است که این اتفاق بنا به فرمایشات وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری در سفر اخیرشان به استان آذربایجان غربی در این استان نیز خواهد افتاد.

سپس رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی به سؤالات مطرح شده از سوی دانشجویان پاسخ داد.

در پایان این نشست یک قطعه موسیقی توسط تعدادی از دانشجویان هنرمند ساکن در خوابگاه اجرا و همچنین از دانشجویان حاضر در سالن پذیرایی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.