برگزاری اولین نشست از سری دوم نشستهای کار آفرینی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی

با توجه به برکزاری هیجده جلسه از نشست های کارآفرینی در ترم گذشته در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی اولین جلسه از نشستهای کار آفرینی دانشگاه در ترم جاری، در آموزشکده دختران ارومیه برکزار شد.
به کزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان با توجه به اهمیت درس کار آموزی در دانشگاه فنی و حرفه ای اولین جلسه از نشست های کارآفرینی روز شنبه ١٩ فروردین با حضور جناب آقای دکترخداویردی وند کشتیبان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان و سرکار خانم دکتر خضرلو ریاست آموزشکده فنی و حرفه ای دختران ارومیه و با سخنرانی آقای مهندس شریفی رییس مرکز آموزش فنی حرفه ای دارالفنون ارومیه، خانم دکتر مولود رضاپناه مدیر عامل شرکت یکتا بازار سازان توان گستر، کارگزار فن بازار معاونت علمی ریاست جمهوری، مدرس و پژوهشگر، خانم دکتر مهسا محمدیان مدرس و پژوهشگر و داور کشوری مسابقات ملی مهارت در سالن آمفی تئاتر آموزشکده دختران ارومیه برگزار شد.

سرکار خانم دکتر خضرلو ریاست آموزشکده در ابتدای نشست ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با بیان این موضوع که یکی از ویژگی های دانشگاه فنی و حرفه ای کارآفرینی است، کارآفرینی را موتور رشد اقتصادی و نوآوری دانستند و فرمودند: برای تقویت محور اقتصادی نیازمند توسعه فرهنگ کارآفرینی در بین دانشجویان هستیم.
در این نشست پرسشنامه هایی که شاخصه های آن ( دانش کارآفرینی، نگرش کارآفرینی، قصد کارآفرینی و هنجارهای اجتماعی) بود با 40 سوال بین تمامی دانشجویان شرکت کننده توزریع شد. در این پرسشنامه ها نظرات و پیشنهادات دانشجویان جهت برگزاری بهتر نشست های کارآفرینی نیز اخذ و در برنامه‌ریزی‌ها و برگزاری نشست‌های کارآفرینی آموزشکده به کارگیری خواهد شد.
در پایان این نشست از برگزیدگان نوزدهمین و بیستمین دوره مسابقات مهارت ملی آموزشکده فنی دختران ارومیه، خانمها مهسا سری دارنده مقام دوم و صبا شریفی دارنده مقام پنجم کشور قدردانی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.