بازدید رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان از کتابخانه مرکزی دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه

با توجه به فصل امتحانات رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان از کتابخانه مرکزی دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه بازدید بعمل آوردند.
به کزارش روابط عمومی دانشگاه : در این بازدید دکتر رسول خداوردی وند کشتیبان ریاست دانشگاه، دکتر دمیا معاونت پژوهش و فناوری ، آقای دکتر اقدم معاونت آموزشی ، آقای مهندس انتظاریان معاونت محترم امور اداری و مالی، آقای پاشازاده حراست استان و آقای مسلم پور مسئول نظارت و ارزیابی استان حضور داشتند و از بخش های مختلف ( مخزن کتابها – سالن مطالعه و سایت های) کتابخانه مرکزی دانشکده فنی و حرفه ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه دیدن کردند.
در جریان این بازدید آقای قنبری مسئول کتابخانه مرکزی در مورد طرحهای انجام شده و در دست اقدام و همچنین طرحهای آتی کتابخانه توضیحاتی را ارائه کردند. این طرحها در جهت افزایش کیفیت خدمات کتابخانه و افزایش بهره وری مورد تایید و استقبال هیات بازدید کننده قرار گرفتند.
در پایان دکتر خداوردی وند کشتیبان با توجه به فصل امتحانات به ارائه خدمات مطلوب به دانشجویان در سالن مطالعات جهت مطالعه دانشجویان تاکید کرده و از اهتمام مجموعه کتابخانه برای خدمت رسانی بهتر قدردانی کردند.

@tvu.wap.pr
@dr_rasulkh.keshtiban
https://afo.ac.ir
eitaa.com/dfourmia

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.