نشست مشترک شوراهای آموزشی. پژهشی دانشگاه پیرامون سامانه ملی کار آموزی و نشستهای کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی جلسه شورای آموزشی و پژوهشی دانشگاه روز سه شنبه دوم اسفند ماه بصورت مشترک با حضور رئیس دانشگاه و اعضای شوراهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به درس کارآموزی بحث و کفتگو شد، مقرر شد در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری همانند سایر دانشگاه‌های کشور از سامانه ملی کارآموزی وزات علوم استفاده شود.
همچنین مقرر شد واحدهای پذیرنده کارآموزی توسط حوزه معاونت آموزشی مراکز شناسایی و به واحد ارتباط با صنعت دانشگاه معرفی شود و نیز این واحدها توسط واحد ارتباط با صنعت دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در سامانه ملی کارآموزی ثبت شوند.
در ادامه این جلسه قرار شد تا در روزهای آغازین ترم جلسات توجیهی برای اساتید و دانشجویان کارآموزی برای آشنایی با سامانه ملی کارآموزی و رفع مشکلات احتمالی استفاده از این سامانه برگزار شود.
همچنین در ادامه این جلسه حاضرین در جلسه در خصوص برگزاری نشست‌های کارآفرینی دانشگاه در ترم جاری نیز بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان این جلسه با اهدای لوحی از سوی دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان از زحمات دکتر امین خلیل زادگان در زمان تصدی مسئولیت مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تجلیل شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.