برگزاری گردهمایی بررسی سند راه تحول دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی گردهمایی بررسی سند راه تحول دانشگاه فنی و حرفه‌ای با رویکرد تربیت سرمایه انسانی کسب و کارهای مهارت محور سه شنبه ٩ اسفند ماه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: تحول زمانی صورت می‌گیرد که شناخت کافی از موانع را داشته باشیم و تمام تلاشمان را برای رفع این موانع بکار بگیریم.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مختارزاده افزود: با داشتن وجدان کاری و انجام مسئولیت‌ها و وظایف به نحو احسن نیز می‌شود نقشه راه تحول را عملی کرد.
وی ادامه داد: با توجه به رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای این دانشگاه باید با بیرون از دانشگاه به ویژه صنایع تعامل خوبی داشته باشد و اطلاعات و دانسته ها را مبادله کرده، نخبه پرورش داده و این نخبه‌ها را صادر کند.

در ادامه دکتر علی مصاحب طلب سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه به تشریح سند راه تحول دانشگاه و ارائه مطالبی در خصوص این سند پرداخت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در این گردهمایی با بیان این موضوع که دانشگاه باید مساله محور شود عنوان کرد: این دانشگاه می‌تواند با بررسی و حل مشکلات و موانع از دانشگاه نسل سوم به طرف دانشگاه نسل چهارم حرکت کند.
دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان افزود: مساله اصلی ما در دانشگاه جوانان هستند؛ ما میزبان جوانانی هستیم که در ذهنشان سوالات و دغدغه‌های زیادی دارند که باید به آنها پاسخ داده شود و مقام معظم رهبری در این خصوص فرموده اند که درمان این مساله جهاد تبیین است.
وی در ادامه با اشاره به بحث ارتباط دانشگاه با صنعت بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید در زمینه ارتباط دانشگاه با صنعت پیشران و پیشقدم باشد و برای این امر تلاش و همکاری تمامی همکاران لازم است تا بستری فراهم شود که بتوانیم با صنایع ارتباط خوبی برقرار کنیم و مشکلاتی از مشکلات صنایع را حل کنیم.
دکتر خداویردی وند ادامه داد: در سال آینده باید چرخ درآمدزایی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان را به حرکت درآوریم و تلاش می‌کنیم تا سال آینده سال خوبی در خصوص درآمدزایی و اشتغال آفرینی برای دانشگاه ما شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.