برگزاری همایش” بزرگداشت روز استاد” در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران ارومیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان روز سه شنبه مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۲ همایش “بزرگداشت روز استاد” با هدف تجلیل و تکریم اساتید آموزشکده و با حضور ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی، ریاست محترم، کارکنان و اساتید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران ارومیه، در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی این آموزشکده برگزار گردید.

در این مراسم، میهمانان ویژه از جمله همکاران آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران خوی، جمعی از کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای استان و معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی آموزشکده شهید بهشتی ارومیه نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم خانم دکتر مریم خضرلو رئیس آموزشکده دختران ارومیه ضمن عرض خیر مقدم روز معلم را به همکاران تبریک گفت.

سپس دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان نیز روز معلم را تبریک گفته و ضمن اشاره به نام گذاری سال ١۴٠٢ به عنوان افزایش تولید و مهار تورم بیان کرد: با توجه به ماموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه کارآفرین این دانشگاه می‌تواند نقش مهمی را در تحقق شعار سال ایفا کند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر اخیر وزیر علوم تحقیقات و فناوری به استان عنوان کرد: در این سفر وزیر محترم علوم در جمع روسای دانشگاه‌های استان به اضافه شدن آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان تاکید کرد که امیدواریم با کمک مسئولین استان شاهد این امر باشیم.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا برای سال تحصیلی پیش رو در مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های جدیدی را در مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اضافه کنیم.

سرکارخانم معصومه عارفی، فعال حوزه زن و خانواده سخنران بعدی این مراسم بودند که در رابطه با الگوی سوم زن مسلمان سخنرانی کرد.

در ادامه مراسم از اساتید، مدیران گروه، همکاران پژوهشی، مشاورین و اساتید مشاور انجمن‌های علمی که در پنجمین جشنواره حرکت مقام کسب کرده بودند تجلیل شد.

ضمنا در این مراسم، خانم مهندس قاسم خانی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی پژوهشی آموزشکده دختران ارومیه معرفی و از زحمات خانم عبدالله زاده در زمان تصدی این پست تجلیل شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.