برگزاری مراسم روز دختر در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران ارومیه

به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر مراسم جشنی در آموزشکده دختران ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی روز یکشنبه ٣١ اردیبهشت ماه و همزمان با ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر مراسم جشنی با حضور ریاست دانشگاه و کارکنان و دانشجویان آموزشکده دختران ارومیه در سالن آمفی تئاتر این آموزشکده برگزار شد.

در ابتدای این مراسم خانم دکتر مریم خضرلو رئیس آموزشکده دختران ارومیه ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین، این روز فرخنده را به دانشجویان آموزشکده تبریک گفت.

سپس رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و روز دختر به دانشجویان از زحمات خانم دکتر خضرلو و همکاران حوزه معاونت فرهنگی آموزشکده دختران ارومیه و نیز اعضای تشکل‌های دانشجویی آموزشکده در برگزاری این مراسم قدردانی کرده و عنوان کرد: امیدواریم شاهد تداوم چنین برنامه‌هایی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان باشیم.

دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان افزود: هدف ما این است که دانشجویان محور برگزاری مراسمات و برنامه‌ها در دانشگاه باشند و همانطور که پیش از این گفته بودیم؛ تمایل ما این است که برنامه‌های دانشگاه کارمند محور نباشند بلکه دانشجو محور باشند و این برنامه که با مشارکت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی و دانشجویان برگزار شده است جای خوشحالی و امیدواری دارد.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این موضوع که ولادت حضرت معصومه از طرف شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز دختر نامگذاری شده است، بیان کرد: این نامگذاری دو بعد مهم دارد، بعد اول این نامگذاری این است که ما و به خصوص دختران ما تشویق شویم تا ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی این بانوی بزرگ اسلام را بشناسیم و ایشان را به عنوان یک الگوی مناسب‌ در زندگی خود قرار دهیم.
دکتر خداویردی وند کشتیبان ادامه داد: بعد دوم نامگذاری این روز فرخنده به عنوان روز دختر این است که این روز بهانه‌ای شود برای پاسداشت مقام دختر و همچنین مقام زن مسلمان و مقصود این است که به این بهانه از دخترانمان تقدیر و تجلیل کنیم.

این مراسم با اجرای موسیقی زنده توسط جناب آقای احد تابع خیام و پذیرای از حاضران ادامه پیدا کرد.

در پایان مراسم نیز از دانشجویان برتر و مقام آوران حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی تجلیل شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.