بازدید از شرکت آترا ارتوپد به منظور ایجاد ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت

جمعی از اعضا هیئت علمی و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی از شرکت دانش بنیان آترا ارتوپد ارومیه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی جمعی از اعضای هیئت علمی و اساتید این دانشگاه با حضور در شرکت آترا ارتوپد ارومیه، تولید کننده ایمپلنت‌های ارتوپدی، ستون فقرات و میکرو از استیل و تیتانیوم از این شرکت بازدید کردند.

این بازدید به منظور ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه و توسعه همکاری با پیشرانان تولید و انتقال فناوری و دستاوردهای آموزشی و تحقیقاتی دانشجویان و اساتید به صنعت و ارتقای کیفیت آموزش از طریق بهینه سازی نظام کاربینی در صنعت انجام گرفت.

در این بازدید که جمعی از اعضا هیئت علمی دانشگاه ارومیه و همچنین کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیز حضور داشتند طرفین در خصوص مواردی چون بررسی و امکان سنجی انجام آزمایش‌های صنعتی و تحقیقاتی مثل تست خستگی که یکی از نیازهای مبرم شرکت آترا ارتوپد می‌باشد در دانشگاه فنی و حرفه‌ای،
برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی با شرکت آترا ارتوپد جهت تأمین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز شرکت و همچنین تعامل با شرکت آترا ارتوپد برای انجام دوره کارآموزی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای به توافق رسیدند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.