اطلاعیه مهم ترم تابستان

 به منظور ایجاد تسهیلات و تسریع در فرآینـد تحصیـل و دانش آموختگی دانشجویان ، دوره تابستــان در ســال تحصیلی 1401-1400 با شرایط زیر برگزار می گردد.

1-کلاسها و امتحانات دوره تابستان به صورت غیرحضوری و در قالب نوبت دوم (شهریه پرداز) برگزار می گردد(حداکثر 8 واحد برای دانشجویان در شرف فارغ التحصیلی و 6 واحد سایر دانشجویان)

2-کلیه دروس عمومی به جز (تربیت بدنی) دروس معارف اسلامی و دروس پایه در قالب آموزش و آزمون های غیر حضوری و به صورت استانی /کشوری ارائه خواهد شد.

 3-دروس کارآموزی و پروژه در ترم تابستان قابل ارائه خواهد بود توضیح اینکه دانشجویان باید حدنصاب لازم را (35 واحد درسی برای اخذ کارآموزی یک و 55 واحد برای اخذ کارآموزی دو و همچنین 52 واحد برای رشته هایی که فقط یک عنوان درسی کارآموزی و پروژه دارند) گذرانده باشند.

 4-برای دانشجویانی که حداکثر تا 4 عنوان درس برای فارغ التحصیلی دارند به منظور جبران عقب افتادگی ناشی از بحران کرونا و تسریع در دانش آموختگی برای استفاده از مزایای آن از جمله ادامه تحصیل در دوره تحصیلی بالاتر استثنائاً در این تابستان می توانند حداکثر ۴ عنوان درس را به صورت معرفی به استاد بگذرانند.

نکتـه مهم:

این قبیل دانشجویان لازم به انجام انتخاب واحد در سیستم بوستان نیستند و صرفاً از طریق ارسال تیکت به واحد آموزشی مربوطه ، درخواست خود را با مشخص نمودن عناوین و کددرسی (حداکثر 4 عنوان درسی و بصورت معرفی به استاد) ارائه نمایند. (لازم به ذکر است آزمون دروس معرفی به استاد بصورت حضوری برگزار خواهد شد)

5-نظر به اینکه حذف و اضافه واحدهای درسی انتخاب شده در دوره تابستان ممنوع میباشد زمانی برای این موضوع پیش بینی و تعریف نمی‌شود بنابراین حذف و اضافه و یا بازپرداخت شهریه پرداخت شده امکان پذیر نخواهد بود.

تقویم اجرایی دوره به شرح زیر است :

فرآیندتاریخ شروعتاریخ پایانتوضیحات
انتخاب واحد18/04/140123/04/1401به صورت الکترونیکی در سامانه بوستان
برگزاری کلاس ها25/04/140103/06/1401کلیه درست به صورت الکترونیکی
امتحانات05/06/140110/06/1401کلیه آزمون ها به صورت الکترونیکی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.