دیدار صمیمی شورای مرکزی و جمعی از اعضای اندیشکده راهبردی غدیر با سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی جمعی از اعضای اندیشکده راهبردی غدیر باحضور در دفتر سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان باوی دیدار و گفتگو کردند.

دراین دیدار دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان ضمن معرفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، به توانمندی و پتانسیل‌های این دانشگاه اشاره و عنوان کرد: متاسفانه امروز رتبه استان ما درزمینه‌های مختلف توسعه از جمله اشتغال و کارآفرینی در کشور بسیار پایین است و میتوان بامدیریت جهادی شاهد پیشرفت و ارتقای استان در این زمینه‌ها باشیم که باوجود پتانسیل‌های موجود امری دور از انتظار نیست.
وی همچنین بااشاره به نامگذاری امسال ازسوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین تصریح کرد: باتوجه به رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای بعنوان دانشگاه مهارت محور و کارآفرین و نیز تربیت نیروی کار ماهر و تکنسین، این دانشکاه در خط مقدم دانش بینیان و اشتغال آفرینی قرار دارد.
دکتر خداویردی وند افزود: ما منتظر ایده‌های اعضای اندیشکده غدیر هستیم تا بتوانیم با تعامل و همکاری دوجانبه این ایده‌ها را در دانشگاه به محصول و دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان را به یک دانشگاه اشتغال آفرین تبدیل کنیم.

در ادامه رئیس اندیشکده راهبردی غدیر مطالبی را در خصوص زمینه فعالیتهای این اندیشکده بیان و گزارشی از فعالیت یکساله اندیشکده ارائه داد.
دکتر صمد سلیمی بیان کرد: اندیشکده غدیر باتکیه بر نیروهای انقلابی متخصص و متعهد آمادگی خود را برای مشاوره و همفکری با دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اعلام میدارد و ما نیز امیدواریم این تعاملات موجب پیشرفت استان شود.

سپس تعدادی از اعضای دغدغه مند اندیشکده بااشاره به برخی معضلات موجود آمادگی خود را جهت هموار کردن مسیر و رسیدن به اهداف دولت انقلابی و مردمی اعلام کردند که در این خصوص مهندس یحیی خسروزاد مسئول ارتباط با صنعت دانشگاه برگزاری تور صنعتی جهت آشنایی بیشتر اعضا با دانشگاه فنی و حرفه‌ای و همچنین بازدید از واحدهای صنعتی استان را پیشنهاد داد که مورد استقبال دکتر خداوردی وند و دکتر سلیمی قرار گرفت.

در پایان اعضای اندیشکده با تاکید بر لزوم مطالبه گری خاطر نشان کردند: مطالبه گری از نیروهای انقلابی در راس کار اندیشکده غدیر قرار دارد.

لازم به ذکر است دراین اندیشکده جمعی از متخصصان و دانشگاهیان انقلابی جهادگر حضور دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.