دیدار فرماندار خوی به همراه معاونت عمرانی شهرستان و بخشدار قطور و تکریم همکاران آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران خوی بمناسبت گرامیداشت هفته معلم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در این نشست صمیمی که روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در آموزشکده دختران خوی برگزار شد.

آقای ذبیح اله کاظمی ، ضمن تبریک هفته معلم و توفیق روز افزون و تقدیر و تشکر از عملکرد خالصانه و زحمات سرکار خانم مرشدی ریاست مجموعه در این یک سال ، علی الخصوص فعالیتهای ایشان در زلزله شهرستان و ایجاد کمپ در محوطه، به چند نکته اساسی اشاره نمودند.

فرماندار خوی، در ابتدا از همکاران خواست به ترویج تعلیم و تربیت و دانش در دانشگاه ها اهمیت ویژه ای داده شود تا باعث رشد علمی و فرهنگی این شهرستان گردد.

ایشان همچنین خاطر نشان کردند توسعه و آبادانی شهر با همدلی و همراهی مسئولین و مردم و عدم تخریب همدیگر انجام گیرد تا بتوانیم سریعتر شاهد رشد و پیشرفت و ترقی شهر باشیم .

همچنین همزمان با بزرگداشت روز معلم در آموزشکده دختران خوی با حضور فرماندار خوی از زحمات چندین ساله حراست آموزشکده ، سرکار خانم اکرم ملک خواه ، که به درجه بازنشستگی نائل آمدند با اهدای لوح تجلیل و قدردانی شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.