سفر ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای به استان آذربایجان غربی همزمان با برگزاری یازدهمین دوره المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی، دکتر عرفان خسرویان در آغار سفر خود به آذربایجان غربی، با همراهی دکتر حسن کی‌پور، مشاور عالی ریاست دانشگاه و دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی بر مزار شهدای گمنام دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه حاضر شد و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با قرائت فاتحه یاد و خاطره ایشان را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ادامه با حضور در سایت شمار 1 آموزشکده فنی و حرفه‌ای شهید بهشتی ارومیه از امکانات، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های این مجموعه دیدار کرد.
وی سپس با حضور در سایت شماره 2 این آموزشکده و بازدید از فعالیت‌های عمرانی این مجموعه، دقایقی نیز با وزرشکاران حاضر در خوابگاه شهید بهشتی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر خسرویان همچنین با حضور در محل برگزاری مسابقات آقایان، ضمن تماشای بازی و رقابت ورزشکاران، از نزدیک در جریان روند برگزاری یازهمین المپیاد کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای قرار گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.