پنجمین نشست هم اندیشی فعالان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با ریاست دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی پنجمین نشست هم اندیشی فعالان تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی، اعضای شورای بسیج دانشجویی و بسیج اساتید و کارکنان و همچنین معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با ریاست دانشگاه روز چهارشنبه ١٢ مهر ماه به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در محل نمازخانه دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مختارزاده رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به اهمیت وحدت بین مسلمین اشاره و بیان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از اتحاد بین مسلمانان و اقوام کشورمان هراس دارند و سالهاست که این وحدت را با نقشه‌های زیادی مورد هدف قرار داده‌اند که به لطف خداوند متعال و با هوشیاری و بیداری ملت بزرگ ایران این نقشه‌ها نقش بر آب شده است.

در ادامه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی نیز ضمن تبریک هفته وحدت و آغاز سال تحصیلی جدید بر ضرورت و بیشتر شدن فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه تاکید و بیان کرد: ما باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اسلامی کردن دانشگاه‌ها را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم و توجه داشته باشیم که تحقق این امر مستلزم فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه است که باید در این زمینه و همچنین ترغیب دانشجویان به فعالیت‌های فرهنگی تلاش بیشتری صورت گیرد.

دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان افزود: فعالیت فرهنگی نیاز به همفکری و همکاری دارد و این فعالیت‌ها را نمی‌توان فردی و به تنهایی انجام داد؛ همچنین انجام فعالیت فرهنگی نیازمند برنامه ریزی و نقشه راه مشخصی است که قبل از شروع کار باید طراحی شود تا آن فعالیت به نتیجه مطلوب و دلخواه برسد.

دکتر خداویردی وند کشتیبان در ادامه به برپایی یادواره شهدای غواص استان در آبان ماه امسال اشاره و عنوان کرد: سه دوره از یادواره شهدای غواص استان به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی در سال‌های گذشته برگزار شده است و چهارمین یادواره شهدای غواص استان نیز آبان ماه امسال در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: هر سه یادواره قبلی در اسفند ماه برگزار می‌شد که به دلیل نزدیکی به روزهای پایانی سال، دانشجویان حضور کم رنگی در برگزاری آن داشتند ولی تصمیم بر این شد که امسال این یادواره را در آبان ماه برگزار کنیم تا دانشجویان مشارکت بیشتری داشته باشند چرا که هدف ما این است که برنامه‌های فرهنگی دانشگاه باید دانشجو محور باشند و توسط خود دانشجویان برگزار شوند.

پس از آن تعدادی از دبیران و مسئولین تشکل‌های دانشجویی مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند که رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به آنها پاسخ داد.

در پایان این نشست نیز حاضرین با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهیدان والامقام با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان تجدید بیعت کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.