پایان یازدهمین المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

,

یازدهمین المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با حضور دکتر عرفان خسرویان، ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و دیگر مسئولان کشوری و استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با معرفی تیم‌های برتر در ارومیه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور روز دوشنبه در آیین اختتامیه این رقابت‌ها با اشاره به کیفیت برگزاری مسابقات اظهار کرد: حضور پرقدرت تیم‌های دانشگاهی در این المپیاد ما را به آن واداشت تا در پی بررسی و پیگیری در راستای اعزام تیم ورزشی به مسابقات لیگ برتری باشیم.

عرفان خسرویان با بیان لزوم اهمیت برگزاری همه‌ ساله این مسابقات افزود: با توجه به کیفیت المپیاد امسال، درصدد آن هستیم تا این المپیاد به صورت سالانه و هر سال در یکی از استان‌ها برگزار شود.

وی افزود: امسال همچنین ۲۱۰ دانشجو را به المپیادهای ورزشی وزارت علوم اعزام‌کرده بودیم که از این بین ۵۳ دانشجو موفق به کسب مدال شدند.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌ غربی نیز در این مراسم با اشاره به اتمام مسابقات و حضور بازیکنان از سراسر کشور در این تورنمنت اظهار کرد: این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز برای مردان و والیبال و تنیس روی میز برای بانوان در سالن‌های مختلف ورزشی ارومیه برگزار شد.

رسول خداویردی‌وند با بیان اینکه میزبانی این مسابقات در قالب ۶ کمیته اجرایی با ۱۴۰ نفر همراه بود، افزود: ۴۴٠ ورزشکار از ١٩ استان در قالب ۵۰ تیم ورزشی از منتخبین مناطق ١٠ گانه دانشگاه به مرحله کشوری این دوره از المپیاد راه یافته بودند که امروز نفرات برتر یازدهمین المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اعلام شد.

در پایان نشان و کاپ تیم‌های برتر این دوره از المپیاد به اعضای هر تیم اهدا شد.

لازم به توضیخ است که نتایج نهایی یازدهمین المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور به شرح زیر است.

در رشته والیبال مردان به ترتیب استان‌های مازندران، تهران و آذربایجان‌شرقی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته والیبال بانوان نیز استان‌های کرمان، تهران و خراسان‌جنوبی موفق شدند به ترتیب رتبه اول تا سوم را کسب کنند.

در رشته فوتسال استان‌های تهران، اصفهان و مازندران توانستند جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دهند.

در رشته تنیس روی میز آقایان استان گیلان توانست رتبه برتر و استان‌های آذربایجان‌شرقی و تهران نیز حائز رتبه دوم و سوم شدند.

در رشته تنیس روی میز گروهی بانوان هم استان تهران رتبه اول و استان‌های فارس و کرمان نیز توانستند رتبه دوم و سوم را کسب کنند.

در بخش تنیس روی میز انفرادی آقایان، مهدی عرفانی فر ‌از گیلان جایگاه اول را به خود اختصاص داد و هادی محمدی از تهران و غلامعلی کاوه از استان مازندران نیز توانستند بترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کنند.

در تنیس روی میز انفرادی بانوان نیز زهرا اسکندری و فهمیه رمضانی هر دو از تهران توانستند بترتیب رتبه اول و دوم را کسب کنند و معصومه فرهادی از فارس و سمیه عسگرپور از کرمان نیز مشترکا سوم شدند.

این مسابقات از ۱۰ شهریور در ارومیه آغاز و عصر امروز به پایان رسید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.