نشست خبری سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با اصحاب رسانه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی در این نشست صمیمی که روز دوشنبه ٧ شهریور ١۴٠١ برگزار شد دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان ضمن معرفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و تشریح مختصری از عملکرد این دانشگاه در ماه‌های اخیر، از برگزاری یازدهمین دوره المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در ارومیه خبر داد.

دکتر خداویردی‌وند کشتیبان با اشاره به اینکه این المپیاد در روزهای ۱۰ لغایت ١۵ شهریور ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد، افزود: این المپیاد در بخش آقایان در رشته‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز و در‌ بخش بانوان در رشته‌های والیبال و تنیس روی میز در سالن‌های ورزشی مختلف شهرستان ارومیه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرکت ۴۴۰ ورزشکار در این المپیاد ورزشی اظهار کرد: شرکت کنندگان متشکل از کارمندان ورزشکار ۱۹ استان و در قالب ۵۰ تیم هستند که در طول برگزاری این المپیاد میهمان استان آذربایجان‌غربی خواهند بود.
وی ادامه داد: ۱۶۰ نفر از این ورزشکاران را بانوان تشکیل می‌دهند که نشانگر توجه دانشگاه فنی‌ و حرفه‌ای به ورزش بانوان است.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت ۲۱ روز جمعه ١١ شهریور برگزار خواهد شد.

در پایان نیز از خبرنگاران حاضر در این نشست خبری تجلیل شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.