صدور بیانیه دانشگاهیان فنی و حرفه ای آذربایجان غربی پیرامون محکومیت اهانت کنندگان به قرآن کریم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی، دانشگاهیان فنی و حرفه ای با صدور بیانیه ای هتک حرمت قرآن کریم را محکوم نمودند. در این بیانیه آمده است:

“متاسفانه اخیرا شاهد اقدامی شنیع و زننده توسط کشورهای اروپایی هلند و سوئد نسبت به اهانت جنون آمیز به قران با شعار آزادی بیان بودیم که نشان می دهد هدف و نیت پدید اورندگان این حوادث، تهاجم به اصل اسلام و قرآن بوده است.
بی شک این جسارت ها و توهین ها که با دستور اربابان و جهان خواران استکباری است، خللی در عزم و اراده ملت های مسلمان و مقاوم جهان اسلام، نخواهد داشت و قرآن روز به روز پر فروغ تر شده و آینده قطعا از آن جهان اسلام خواهد بود. بدیهی است لازم است که همه آزادی خواهان جهان در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت پراکنی مقابله کنند.
کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی نیز ضمن محکوم کردن این عمل نفرت انگیز اعلام می دارد که در دفاع از ارزشها ، شعائر و مبانی اسلامی تا پای جان ایستاده و از منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الـله العظمی امام خامنه ای حمایت می کنیم. در پایان از دولت جمهوری اسلامی بویژه وزارت امور خارجه خواستاریم در سطح بین المللی پیگیر این اهانت باشند و اقدامات لازم در این زمینه را بدون اغماض انجام دهند.”

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.