سفر رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی به منطقه آزاد ماکو

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان : رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی به منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو عزیمت و در یک روز کاری فشرده با نماینده، مقامات و مسئولین دیدار و از بخش صنایع شهرستان بازدید بعمل آوردند.

*دکتر خداویردی وند کشتیبان و هیات همراه در اولین دقایق ورود به شهرستان مرزی ماکو در مزار شهدای گمنام شهرستان حضور یافته با اهدای گل و نثار فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند.

* رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان در سازمان منطقه آزاد ماکو با حاج محمد رحمتی ( علیپور) رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف شهرهای ماکو، شوط، چالدران، پلدشت در مجلس شورای اسلامی و همچنین دکتر حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو دیدار و خصوص احداث و راه اندازی آموزشکده فنی و حرفه ای ماکو به بحث و گفتگو پرداختند.

* دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی با حضور در فرمانداری شهرستان با فرماندار ماکو دیدار و پیرامون موضوع راه انداری آموزشکده فنی و حرفه ای ماکو و ضرورت توسعه آموزش های عالی مهارت محور در شهرستان ماکو به گفتگو پرداختند.

* ایشان در ادامه با حضور در دادگستری شهرستان بطور جداگانه با دکتر جعفری دادستان و همچنین حاج آقای نیازی رئیس دادگستری شهرستان دیدار نموده و از تدابیر شایسته آن دستگاه و قضات محترم در جایگزین برخی جرائم غیر عمد و تبدیل آن به کمک های مالی بمنظور تجهیز آزمایشگاه ها و کارگاه های آموزشی آموزشکده فنی و حرفه ای ماکو تجلیل نمودند.

* همچنین با حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و دیدار با مدیریت آن مجموعه از امکانات کارگاهی آن مرکز بازدید نموده، ضمن سپاسگزاری از حسن نظر آن مدیر ساعی بمنظور در اختیار گذاشتن کامل تجهیزات کارگاهی جهت اجرای دروس عملی آموزشکده فنی و حرفه ای ماکو اظهار رضایت نمودند.

* وی بعد از دیدار با مدیریت آموزش فنی و حرفه ای با رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان ماکو نیز دیدار نموده و از موافقت آن مرکز علمی جهت استفاده از فضای آموزشی آن دانشگاه ( طبقه دوم ساختمان دانشگاه پیام نور ) بمنظور استقرار موقت آموزشکده فنی و حرفه ای ماکو تا زمان اتمام احداث آموزشکده تقدیر و تشکر نمودند.

* رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی در ادامه دیدارها با حضور در شهرک صنعتی شهرستان ماکو از واحد های صنعتی و تولید پوشاک «برسام» و تولید مواد و پروتز دندان های مصنوعی «بتا دنت» بازدید و در جریان مشکلات آن واحدهای تولیدی در کمبود نیروی انسانی ماهر قرار گرفتند.

* نهایتا در سرانجام سفر کاری یکروزه؛ دکتر خداویردی وند کشتیبان رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی و هیات همراه به شهرستان شوط از توابع منطقه آزاد ماکو عزیمت نموده و با فرماندار آن شهرستان دیدار و اعلام نمودند: حسب سیاست گذاری و هماهنگی های بعمل آمده با سازمان مرکزی؛ دانشگاه فنی و حرفه ای استان علاقمند است در صورت همیاری فرمانداری، فرهیختگان، مردم و خیرین شهر «کارآفرینی، فناوری و مهارت آموزی» شمال استان را بنام شهرستان شوط در این شهر راه انداری نموده، بستر را برای استقرار شرکت های فناور و دانش بنیان مهیا نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.