دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان روز چهارشنبه اول آذر ماه با حجت‌الاسلام و المسلمین داوود میرزایی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به برگزاری چهارمین یادواره شهدای غواص استان و اولین یادواره شهدای امنیت استان و شهدای دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در روزهای آتی اشاره و عنوان کرد: انتظار داریم با مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان بویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران این یادواره را به بهترین شکل و با کیفیت بالا برگزار کنیم؛ به گونه‌ای که در شان نام شهدا و خانواده معزز شهدا باشد.

دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان در ادامه تصریح کرد: یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه‌ها علاوه بر رسالت علمی و پژوهشی، فعالیت‌های فرهنگی و به تبع آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و ما قصد داریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی این رسالت را نیز در کنار دیگر رسالت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان به نحو احسن انجام دهیم.

وی افزود در سال‌های گذشته این یادواره در اسفند ماه و همزمان با روز گرامیداشت مقام شهید برگزار می‌شد که بدلیل نزدیکی به روزهای پایانی سال دانشجویان در دانشگاه حضور و در این برنامه مشارکتی نداشتند ولی امسال تصمیم بر این گرفته شد که این یادواره در آذر ماه برگزار شود تا دانشجویان هم در آن مشارکت و حضور داشته باشند؛ چرا که هدف ما در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان این است که فعالیت‌های فرهنگی دانشجو محور باشند و با مشارکت دانشجویان برگزار شوند.

در ادامه این دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن استقبال از برگزاری این یادواره توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان جهت مشارکت و همکاری در برگزاری آن اعلام آمادگی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوود میرزایی عنوان کرد: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که دانشگاه‌ها باید بیشتر به آن بپردازند، برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده شهدا، فضا سازی محیط دانشگاه‌ها با استفاده از تصاویر، آثار و وصیت‌نامه های شهیدان و نیز نامگذاری ساختمان‌های دانشگاه به نام شهیدان می‌تواند تاثیر زیادی داشته باشد.

وی همچنین با بیان این مطلب که دانشگاه فضای خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این امر باید با دانشگاه‌ها همکاری کند و از جمله برنامه‌هایی که می‌توان در دانشگاه انجام داد برگزاری کارگاه‌های آموزشی و کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت است که امیدواریم به زودی این برنامه‌ها را در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز بزگزار کنیم.

در این دیدار مهندس حسن مسلم پور رئیس اداره نظارت و ارزیابی دانشگاه نیز دکتر خداویردی وند کشتیبان را همراهی کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.