تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی

اساس و پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان روز دو شنبه ٢۶ تیر ماه در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه با بیان این مطلب، عنوان کرد: زمان که مردم در صحنه حضور دارند شاهد موفقیتهای خوبی در حوزه های مختلف بودیم و زمانی که حضور مردم کمرنگ شده است کارها به نحو مطلوب و آنگونه که باید پیش نرفته است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بسیج یک مجموعه کاملیست که در کنار مردم، از بدنه مردم و همراه با مردم است افزود: گفتمان بسیج نیز تداوم راه امام و حفظ آرمانها و ارزشهای انقلاب در کنار مردم است و در دانشگاه هم اینچنین است و بسیج دانشجویی به سبب حضور در میان جوانان و نخبگان جامعه مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارد.

سپس مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی فراگیرترین تشکلی است که در دانشگاه فعالیت می‌کند عنوان کرد: بسیج دانشجویی بر اساس اصول و آرمانهای انقلاب نقش آفرینی میکند که از چندین جهت قابلیت بررسی دارد‌ یک جهت اینکه دانشجوی بسیجی به عنوان یک فرد انقلابی ایفای نقش کرده و دینش را در راستای اعتلا و پیشرفت انقلاب ادا میکند و از جهتی دیگر حضور در تشکل دانشجویی و بسیج تمرینی برای حضور در جامعه است که هرچه این تمرین بهتر انجام شود عملکرد وی نیز در جامعه دقیق‌تر، باکیفیت‌تر و موثرتر خواهد بود.

دکتر حجت منتظر خراسان ادامه داد: در بسیج دانشجویی باید بررسی کنیم که آیا فعالیتهای ما بر اساس نیاز واقعی جامعه هدف یعنی دانشگاه و جامعه است و باید تلاش کنیم که بر اساس نیاز و نظام مسائل فعالیت کنیم تا فعالیتهای بسیج دانشجویی تک بعدی نشود مسئول بسیج دانشجویی با در تمام ابعاد و جوانب اجماع ایجاد کند.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دانشگاهی است که بر اساس نیاز فعالیت می‌کند؛ دانشگاه مساله محور است و رشته‌های این دانشگاه بر اساس نیازهای صنعت، اقتصاد و دانش بنیانی کشور تعریف شده و دانشجویان این دانشگاه نیز از نظر توسعه پایدار تاثیرگذارترین دانشجویان در سطح جامعه هستند.

پس از آن دکتر علیرضا عبدی مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه در ماه‌های اخیر و همچنین احسان سفیدگری گزارشی از عملکرد یکساله بسیج دانشجویی را ارائه کردند.

در این مراسم مهدی نژادی با حکمی از سوی مسئول بسیج دانشجویی استان به عنوان مسئول حوزه شهید غفاری آذر بسیج دانشجویی دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه معرفی و زحمات احسان سفیدگری در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

همچنین دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان نیز از زحمات احسان سفیدگری تجلیل کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.