تشکیل اولین جلسه ستاد اقتصادی دانش بنیان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی جلسه ستاد دانش بنیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان چهار شنبه ٢٨ اردیبهشت ١۴٠١ با حضور سرپرست این دانشگاه، صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی، نخبگان و اعضای شورای پژوهشی دانشگاه تشکیل شد.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان به بیانات مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند دانشگاه باید مبدا تمام تحولات باشد و همچنین دانشگاه میتواند با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یک جریان سیال فکرى بسیار باارزشى را در جامعه به راه بیندازد.

وی ادامه داد: دانشجویان جایگاه بسیار مهمی در شکل گیری مکتب سردار سلیمانی و جهاد تبین در جامعه دارند.
دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان با اشاره به عنوان سال بیان کرد: تفاوت دانشگاه فنی و حرفه ای با سایر دانشگاه‌ها در مهارت محور و کارآفرین بودن است که در زمینه تحقق شعار سال باید یک قدم جلوتر از سایر دانشگاه ها قدم بردارد تا گره های زیادی از مشکلات اقتصادی و علمی صنعت کشور را حل کند و فعالیت مراکز رشد در این راستا راه گشا خواهد بود.
دکتر خداویردی وند افزود: مراکز رشد دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سه محور هسته فناور در زمینه تولید ایده، شرکت‌های فناور در زمینه طراحی و تولید محصول از ایده‌ها و شرکت‌های های دانش بنیان در زمینه سرمایه گذاری _ برنامه سازی و بازاریابی فعالیت میکنند.
 در ادامه هر یک از اعضای حاضر در این جلسه به موضاعات مختلف اقتصادی و نوع ارتباط صنعت و دانشگاه پرداختند و مقرر شد تا در جلسات آتی که با محوریت نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در توسعه اقتصادی استان برگزار خواهد شد اعضا بصورت تخصصی وارد عمل شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.