برگزاری همایش سیستم‌های هوشمند مدیریت ساختمان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی همایش تخصصی گروه برق و معماری دانشکده قاضی طباطبایی ارومیه با عنوان سیستم‌های هوشمند مدیریت ساختمان روز دوشنبه ٢۵ اردیبهشت، به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

در آغاز این همایش دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان با بیان این مطلبکه بعد از بهبود اوضاع همه گیری ویروس کرونا و از سر گیری مجدد کلاس‌های درس بصورت حضوری جای این چنین همایش‌هایی در دانشگاه خالی بود؛ عنوان کرد: امیدواریم بعد از این همایش شاهد برگزاری همایش‌های دیگری از این دست نیز در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان باشیم.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی اضافه کرد: این همایش‌ها به انجام ماموریت اصلی ما در این دانشگاه به عنوان دانشگاه نسل چهارم و یک دانشگاه مسئله محور و نیز رسیدن ما به هدفمان کمک خواهد کرد.
وی ادامه داد در جامعه و همچنین صنایع مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با برگزاری چنین همایش‌هایی که موجب افزایش دانش دانشجویان میشود بخشی از این مشکلات را حل کنیم و طبیعتا مشکلات موجود با همت جوانان و دانشگاهیان فرهیخته قابل حل خواهد بود.

در ادامه این همایش خانم مهندس پریا شفیع پور یوردشاهی، عضور هیئت علمی گروه معماری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در خصوص چالش‌های معماری ساختمان‌های دارای پنل‌های خورشیدی، آقای مهندس رضا پیر مرادی، مشاور شرکت گاز استان و مدیرعامل شرکت اروم تجارت کاسپین در خصوص طراحی و نصب پنل‌های خورشیدی و معرفی نیروگاه‌های خورشیدی و چشم اندازهای پیش رو و آقای دکتر علیرضا ابوالحسنی، دکترای برق و مدیرعامل شرکت ایمن طراحان نوین در خصوص طراحی خانه‌های هوشمند مطالبی را ارائه کردند.

در پایان نیز از سخنران این همایش با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.