برگزاری همایش تخصصی زیست عفیفانه همراه با رونمایی از پوستر رویداد ملی جمعیت ( نبات ) دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی همایش تخصصی زیست عفیفانه با مشارکت آموزشکده دختران ارومیه و به صورت مشترک با شهرداری ارومیه، روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه همزمان با روز عفاف و حجاب در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آقای عادل انهر رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ارومیه، خانم گلشن نوروزی عضو شورای شهر ارومیه، سرگرد عرفی رییس پلیس پیشگیری از آسیب های مجازی، مهندس حسین قدیمی دبیر انجمن سواد رسانه ای، خانم دکتر مریم خضرلو رئیس آموزشکده دختران ارومیه، جمعی از مقامات شهرداری ارومیه و همچنین مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد از پوستر مسابقه کشوری طراحی پوستر رویداد نبات (نشاط،برکت،امید و‌ توکل) رونمایی شد.
لازم به توضیح است رویداد نبات در ارتباط با موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری به صورت مجازی برگزار خواهد شد و شرکت در این رویداد برای کلیه افراد آزاد است.

ارائه ورکشاپ، اعطای گواهی حضور به شرکت کنندگان، تجلیل از فرزندان شهید و ارائه مشاوره حقوقی رایگان از دیگر برنامه های این همایش بود.

همچنین در حاشیه این همایش نمایشگاهی از دست ساخته های دانشجویان آموزشکده دختران ارومیه به همت واحد پژوهش، ارتباط با صنعت و کارآفرینی این آموزشکده به منظور بازاریابی برپا شد و این محصولات در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.