بازدید و برآورد خسارت‌های وارده به آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران خوی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی از آموزشکده دختران خوی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان روز یکشنبه نهم دی ماه پس از وقوع زلزله نسبتا شدید در شهرستان خوی به همراه مسئولان دایره فنی و اداره نظارت و ارزیابی دانشگاه در آموزشکده دختران خوی حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از ساختمان‌ها و قسمت‌های مختلف آموزشکده خوی خسارت‌های وارد شده از زلزله ۵/٩ ریشتری روز شنبه در این شهرستان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان ضمن بازدید از طبقات اصلی ساختمان آموزشی آموزشکده و خوابگاه دانشجویی، عمق خسارت زلزله را بیشتر از زلزله قبلی ارزیابی نموده و از همکاری های خالصانه عوامل اجرایی و ریاست آموزشکده جهت حراست از دانشگاه تقدیر نمود.

در پایان دکتر خداویردی وند کشتیبان تمام امکانات و نیروی انسانی بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در جهت کمک رسانی به زلزله زدگان شهرستان خوی را در اختیار آموزشکده فنی دختران خوی قرار دادد.

لازم به ذکر است گروه‌های جهادی سازمان بسیج دانشجویی کشور در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران خوی حضور یافته و به صورت قرارگاهی به شهرستان خوی و روستاهای اطراف خدمات رسانی می‌کنند.

@tvu.wap.pr
@dr_rasulkh.keshtiban
https://afo.ac.ir
eitaa.com/dfourmia

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.