اولین جلسه کمیته های تخصصی طرح توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی

,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی اولین جلسه کمیته های تخصصی طرح توسعه اشتغال پذیری دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان تحت عنوان “طرح تاد” با کارآفرینان، شرکا و ذینفعان نظام آموزش عالی مهارتی و در راستای توسعه کشور روز شنبه سوم تیرماه ١۴٠٢ با حضور دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان رئیس دانشگاه، معاون آموزشی، معاون پژوهش و فناوری، جمعی از همکاران حوزه پژوهش دانشگاه، روسای اتاق اصناف، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون استان و همچنین جمعی از نخبگان مهارتی و پیشرانان تولید در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان ضمن معرفی دانشگاه به اهداف و ماموریت‌های دانشگاه اشاره و عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه مهارت محور و کارآفرین باید در زمینه موضوع کارآفرینی پیشگام و پیشران باشد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افزود: با توجه به تربیت نیروی کار فنی و تکنسین ماهر در این دانشگاه انتظار می‌رود صاحبان صنایع استان در سالی که به عنوان سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده است، در راستای پیشرفت صنعت استان و افزایش تولید داخلی نسبت به استخدام و بکار گیری فارغ التحصیلان این دانشگاه تمایل بیشتری نشان دهند.
وی ادامه داد: مکان یابی برای اشتغال دانش آموختگان این دانشگاه، مشارکت در برگزاری دوره‌ها و آموزش‌های آزاد، عقد تفاهم‌نامه ها و قراردادهای آموزش محور و همایش‌های مشترک و برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند از مهمترین دستاوردها و پیامدهای این جلسه باشد.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین و اعضا به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.

در این جلسه مقرر شد تا پایان تیر ماه با توجه به بازار کار هر گروه در شهرستان ارومیه و استان، نیروی انسانی مورد نیاز صنایع احصا و پس از اعلام به دانشگاه. کمیته تخصصی مهارت آموزی و اشتغال همان گروه تشکیل و تفاهم نامه موضوع نامه ارسال شده برای عقد آماده شود.
همچنین تمامی اعضا، بر اساس شعار سال و در راستای انجام رسالتها و وظایف سازمانی خود، تمام تلاش خود برای اجرای هر چه بهتر طرح را بکار گیرند.

لازم به ذکر است این جلسه در ٣ کمیته تخصصی الکترونیک، برق و عمران دانشکده قاضی طباطبایی و ۴ کمیته تخصصی شیمی و پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع خودرو و مکانیک (تاسیسات) آموزشکده بهشتی برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.