اطلاعیه شماره 3 ثبت نام خوابگاه – نیمسال اول (مهر1402)

,

به اطلاع دانشجویان متقاضی خوابگاه که در لیست تایید شده نهایی پیوستی می باشند می رساند تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخه 03/07/1402 مهلت دارند درخواست نهایی خود را از طریق سایت صندوق رفاه دانشجویی به آدرس https://refah.swf.ir ثبت نمایند. دانشجویان باید پس از تایید توسط کارشناس صندوق رفاه دانشجویی، شهریه اسکان خوابگاه را تا روز جمعه مورخه 07/07/1402 واریز نمایند.

تذکرات مهم:

* تحویل اتاق از روز شنبه مورخه 08/07/1402 لغایت روز دوشنبه مورخه 10/07/1402 خواهد بود.

* در صورت عدم ثبت درخواست خوابگاه در سایت صندوق رفاه دانشجویی و عدم واریز شهریه اسکان تا مهلت مقرر، دانشجو از لیست متقاضیان خوابگاه حذف شده و خوابگاه به ایشان تعلق نمی گیرد. 

 * عدم مراجعه در بازه زمانی فوق و عدم تحویل اتاق در تاریخ های ذکر شده (8 مهر لغایت 10 مهر) به منزله انصراف از اسکان در خوابگاه بوده و در صورت واریز شهریه، مبلغ مذکور مسترد نخواهد شد.

 * دانشجویان در هنگام مراجعه جهت تحویل اتاق، 3 قطعه عکس 4*3 به همراه داشته باشند.* پیرو بخشنامه سازمان امور دانشجویان پس از شیوع ویروس کرونا، دانشجویان می بایست نسبت به استفاده از تشک، پتو، بالش و ملحفه شخصی اقدام نمایند، دانشجویان محترم به هنگام مراجعه لوازم شخصی از قبیل حوله، لیوان، بشقاب و … به همراه داشته باشند.

جهت مشاهده لیست اسامی تایید شدگان خوابگاه احمدی روشن (دانشکده شهید قاضی طباطبایی ارومیه) به لینک ذیل مراجعه نمایید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.