آیین تکریم ریاست سابق و معارفه سرپرست جدید آموزشکده دختران ارومیه

طی حکمی از سوی دکتر عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، خانم دکتر مریم حضرلو به عنوان سرپرست جدید آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران ارومیه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی، آیین تکریم و معارفه سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران ارومیه با حضور دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، حجت الاسلام والمسلمین محمد مختارزاده رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حراست، معاونین و کارکنان دانشگاه و همچنین اساتید و دانشجویان آموزشکده دختران ارومیه صبح روز دوشنبه ٣٠ آبان ماه در سالن اجتماعات این آموزشکده برگزار شد.

دکتر خداویردی وند کشتیبان در این مراسم دانشگاه فنی و حرفه‌ای را یک دانشگاه مهارت آفرین و کارآفرین معرفی و عنوان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راستای تعلیم و تربیت نیروی کار ماهر، تکنسین و همچنین کارآفرین به خوبی در کشور نقش آفرینی می‌کند و این امر باعث برطرف شدن مشکلات صنعت و جامعه می‌شود.
وی سپس ضمن قدرادانی از خانم دکتر مجیدزاده رئیس سابق آموزشکده و همچمنین خانم مصیبی راد مسئول امور تمشیت آموزشکده در ماه‌های اخیر، برای خانم خضرلو سرپرست جدید آموزشکده آرزوی موفقیت کرده و افزود: پذیرش چنین مسئولیتی همانند جهاد است و در این مسیر برای خانم خضرلو آرزوی توفیق و موفقیت داریم.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان افزود: تحقق اهداف علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه با مشارکت، همدلی و همراهی اساتید، کارکنان و دانشجویان میسر خواهد شد و در این راه به کمک همه بویژه دانشجویان نیازمندیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مختارزاده رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز از زحمات ریاست سابق این آموزشکده قدردانی و برای خانم خضرلو نیز آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم خانم دکتر مریم خضرلو به عنوان سرپرست جدید آموزشکده دختران ارومیه معرفی و از زحمات خانم دکتر ‌مریم مجیدزاده رئیس پیشین و همچنین خانم مریم مصیبی راد مسئول امور تمشیت آموزشکده قدردانی شد.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.