پیام تشکر سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی از عوامل برگزار کننده یازدهمین المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور

,

بنام خداوند بخشنده و مهربان
با سلام و احترام و آرزوی توفیق بهره مندی از فیوضات راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی.
بی تردید برگزاری موفق یازدهمین المپیاد ورزشی کارمندان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای، تنها در سایه مشارکت و همراهی عملی ریاست عالیه دانشگاه، معاونین، مدیران سازمان، روسای واحدهای استانی و به ویژه سرپرستان، همکاران ورزشکار، مربیان، داوران، رسانه‌ها و همه علاقمندان محقق و پدیدار گردید.
بدینوسلیه بر خود وظیفه می دارد در ابتدا از حمایت های بی دریغ ریاست محترم دانشگاه، برادر بزرگوارم جناب آقای دکتر خسرویان در برگزاری این رویداد تشکر ویژه نمایم. همچنین مراتب امتنان خود را از جناب آقای دکتر رجبی معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی و همچنین جناب آقای دکتـر عباس نیا معاونت محترم اداری و مالی، که همواره و مستمر، در کنار مجریان این برنامه بودند اعلام دارم.
تقدیر و سپاس خاضعانه خود را از تلاش و کوشش های شبانه روزی و بی دریغ همکاران عزیز و صبورم در دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی که با وجود تمام محدودیت ها و مشکلات، بصورت شبانه روزی در برگزاری باشکوه المپیاد نقش آفرینی کردند نیز بیان می دارم .
همچنین جا دارد از همراهی و حضور استاد بزرگوارم جناب آقای دکتر کی پور و مدیران محترم سازمان بویژه جناب آقای دکتر شریعتی، ناظرین محترم و عوامل فنی و داوران برگزاری مسابقات قدردانی نمایم.
مجدداً از کلیه روسای استانی، روسا و معاونین مراکز و همچنین کلیه همکاران شرکت کننده در مسابقات به خاطر کاستی‌ها و کمبود ها حلالیت طلبیده و عذر خواهی می نمایم. انشاالله حضور چند روزه در شهر ارومیه، خاطرات خوب و ماندگاری را در روح و جان همکاران دمیده باشد.
در پایان امیدوارم در پرتو عنایت حضرت باری تعالی همواره در زندگی و در عرصه ی کار و فعالیت های آتی موید، منصور و سلامت باشید .
ارادتمند کلیه همکاران
رسول خداویردی وند کشتیبان
ایام بکام

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.