نشست صمیمی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با اعضای بسیج دانشجویی آموزشکده دختران ارومیه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان روز سه شنبه دوم خرداد ماه با اعضای بسیج دانشجویی آموزشکده دختران ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی که خانم دکتر مریم خضرلو رئیس آموزشکده دختران ارومیه نیز حضور داشت مسائل روز جامعه و بویژه دانشگاه مورد بررسی قرار کرفت.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان به نقش مهم و تاثیر گذار بسیج دانشجویی در تحولات سیاسی و اجتماعی جامعه اشاره و بیان کرد: در جریان اتفاقات سال گذشته کشور و بازگرداندن و حفظ آرامش در محیط دانشگاه این تاثیر گذاری را به وضوح مشاهده کردیم و جا دارد از تلاش این عزیزان تجلیل شود.
وی در ادامه با بیان این مطلب که ما به دنبال برگزاری برنامه‌های دانشجو محور در دانشگاه هستیم؛ بیان کرد: ما قصد داریم دانشجویان نیز در اجرای برنامه‌هایی که در دانشگاه بمناسبت ایام مذهبی و فرهنگی در طول سال و یا رویدادهای مربوط به دانشگاه برگزار می‌شود مشارکت کنند و برنامه‌های برگزار شده از کارمند محور بودن به سمت دانشجو محوری برود و شاهد مشترک بیش از پیش دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی به خصوص بسیج در اجرای برنامه‌ها و مراسمات باشیم.

در ادامه اعضای بسیج دانشجویی حاضر در جلسه نیز مشکلات موجود در مسیر فعالیت بسیج دانشجویی و همچنین مطالبات و انتظارات خود از رئیس دانشگاه و رئیس آموزشکده را بیان کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.