مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه ملی مهارت واحد استان آذربایجان غربی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ملی مهارت واحد استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی‌وند کشتیبان روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه در آیین معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید غفاری آذر دانشگاه ملی مهارت واحد استان آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین، عنوان کرد: بسیج‌ دانشجویی دانشگاه ملی مهارت استان آذربایجان غربی طی سالهای اخیر در زمینه برگزاری اردوهای جهادی پیشتاز بوده و امیدواریم امسال نیز همچنان فعال باشد.

رئیس دانشگاه ملی مهارت واحد استان آذربایجان غربی ادامه داد: ما و تمام همکاران از روز اول در کنار بسیج دانشجویی بودیم و هستیم و تلاش می‌کنیم منابع لازم برای اجرای برنامه‌های بسیج را تأمین کرده و تمامی درخواست‌های بسیج را انجام دهیم چرا که به تفکر بسیج اعتقاد داریم.

وی افزود: تلاش کردیم در کنار بسیج دانشجویی گفتمان بسیج را نیز در دانشگاه تقویت کنیم و در این راستا بسیج اساتید و بسیج کارکنان را در دانشگاه راه اندازی کردیم و تا جایی که امکانات ما اجازه داده‌اند تلاش کردیم تا از گفتمان بسیج حمایت کنیم.

در ادامه این جلسه فرمانده بسیج دانشجویی استان ضمن اشاره به حماسه حضور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از مشارکت بالای مردم بویژه در دور دوم انتخابات به عنوان عامل تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران یاد و عنوان کرد: بسیج دانشجویی استان نیز در موضوع انتخابات ریاست جمهوری پای کار بود و در این مدت با برگزاری تریبون آزاد در دانشگاه‌های استان و سطح شهر و همچنین برگزاری مناظره میان نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سهیم شد.

سرهنگ پاسدار دکتر نصیرزاده اضافه کرد: درخواست من از دانشجویان به ویژه اعضای بسیج دانشجویی اخلاص و راستی در عمل است که موجب سربلندی و سرافرازی فرد می‌شود؛ همچنین پرداختن به علم و تحصیل چرا که شما در وحله اول دانشجو هستید و بعد از آن بسیجی و این در خواست مقام معظم رهبری و سازمان بسیج دانشجویی است.

دکتر نصیرزاده در ادامه سخنان خود گفت: انتظار ما از مسئولین دانشگاه‌های استان این است که از ظرفیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین برگزاری کلاسها، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی با هماهنگی بسیج دانشجویی استان استفاده کنند.

سپس مهندس اسماعیل علی‌بابا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گزارش مختصری از فعالیت‌های بسیج دانشجویی دانشگاه از قبیل برپایی موکب مهارتی برای زائران اربعین، برپایی اردوهای جهادی و اردوهای راهیان نور و همچنین راهیان پیشرفت ارائه کرد.

در پایان این جلسه ضمن تجلیل از تلاشهای آقای مهدی نژادی به عنوان مسئول سابق حوزه بسیج دانشجویی شهید غفاری آذر دانشگاه ملی مهارت استان آذربایجان غربی، طی حکمی آقای جواد پاغر به عنوان مسئول جدید این حوزه معرفی شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *