عنایت به بررسی درخواست های ثبت شده، دانشجویانی که اسامی آنها در لیست پیوستی می باشد از روز یکشنبه مورخه 30/11/1401 لغایت روز دوشنبه مورخه 01/12/1401 با در دست داشتن 2 قطعه عکس فرصت دارند با مراجعه حضوری به محل خوابگاه شهید احمدی روشن نسبت به نهایی کردن رزرو خوابگاه اقدام نمایند.

* تذکر بسیار مهم: دانشجویان توجه داشته باشند، پس از مراجعه حضوری و ثبت اتاق در سامانه و نهایی شدن ثبت نام به هیچ وجه امکان جابجایی اتاق وجود ندارد.

مهلت فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و عدم مراجعه در تاریخ های مشخص شده به منزله انصراف از اسکان در خوابگاه می باشد

سایر دانشجویانی که در لیست اسکان خوابگاه شهید احمدی روشن نمی باشند، می توانند در تاریخ های اعلام شده با مراجعه به آقای علیزاده در محل خوابگاه با دریافت معرفی نامه به خوابگاه خودگردان مراجعه نمایند. برای آن دسته از دانشجویانی که مسافت زیر صد کیلومتر بوده و رفت آمد می نمایند تمهیداتی در نظر گرفته شده که با واریز هزینه یک شب یا دو شب با بررسی انتخاب واحد و برنامه کلاسی اسکان موقت  داشته باشند.

* دانشجویان محترم جهت رزرو غذا از هفته آینده از سایت https://saba.tvu.ac.ir نام کاربری شماره دانشجویی و رمز کد ملی اقدام نمایند، رزرو غذا بصورت هفتگی بوده و مهلت رزرو تا روز “پنج شنبه ساعت 10 صبح برای هفته آینده” می باشد، دانشجویان ورودی جدید توجه داشته باشند 48 ساعت بعد از ثبت انتخاب واحد توسط آموزش و بروزرسانی سامانه کاربری آنها فعال خواهد شد.

* لوازم مورد نیاز جهت اسکان دائمی ترم جاری در خوابگاه:

پیرو بخشنامه سازمان امور دانشجویان پس از شیوع ویروس کرونا، دانشجویان می بایست نسبت به استفاده از تشک، پتو، بالش و ملحفه شخصی اقدام نمایند، دانشجویان محترم به هنگام مراجعه لوازم شخصی از قبیل حوله، لیوان، بشقاب و … به همراه داشته باشند.

اداره امور دانشجویان و خوابگاه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.