دیدار رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی‌وند کشتیبان با مهندس ناصر حجازی‌فر دیدار کرد.

در این دیدار دکتر خداویردی‌وند کشتیبان ضمن معرفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این دانشگاه، توضیحاتی در خصوص رسالت دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه مهارت آموز بیان کرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در ادامه سخنان خود گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف دانشگاه اعم از فرهنگی، علمی و پژوهشی بویژه برگزاری نشست‌های کارآفرینی دانشگاه ارائه و عنوان کرد: برگزاری نشست‌های کارآفرینی دانشگاه که در سالتحصیلی گذشته آغار شده است در سالتحصیلی جاری نیز ادامه دارد و در هریک از این نشست‌ها تعدادی از کارآفرینان موفق استان که برخی از آنها نیز دانش‌آموخته دانشگاه فنی و حرفه‌ای هستند حضور پیدا کرده و در خصوص نحوه ایجاد کسب و کار و چالش‌های موجود در این مسیر برای دانشجویان صحبت می‌کنند که این امر موجب ایجاد روحیه کارآفرینی و انگیزه در میان دانشجویان می‌شود.

در ادامه این جلسه مهندس ناصر حجازی‌فر ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های دانشگاه و همچنین برگزاری نشست‌های کارآفرینی، علاقه‌مندی خود جهت تهیه برنامه‌ای تلویزیونی از این نشست‌ها و همچین برنامه‌هایی با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و جوانان با استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه را اعلام کرد.

در این دیدار که دکتر رسول پیرمحمدی رئیس مؤسسه آموزش عالی آفاق ارومیه و جمعی از اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه نیز حضور داشتند، در خصوص همکاری‌های سه جانبه نیز بحث و تبادل نظر شد.

مهندس جلیل احمدی معاون اداری و مالی دانشگاه و مهندس حسن مسلم‌پور مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه نیز در این دیدار دکتر رسول خداویردی‌وند کشتیبان را همراهی کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *