دیدار تیم مشاوران جهادی اعزامی ستاد مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی مشاوران مرکز مشاوره و سلامت روانی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور که در قالب گروه داوطلبانه و جهادی این مرکز با هدف کاهش آلام، استرس و جنگ روانی زلزله زدگان خوی به استان آذربایجان غربی سفر کرده اند با رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان دیدار کردند.
در این دیدار که روز سه شنبه دوم اسفند ماه انجام شد دکتر محمد نجفی معاون فرهنگی و دانشجویی آموزشکده شهید بهشتی ارومیه و خانم اسمعیلی مسئول مرکز مشاوره و سلامت روانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان نیز حضور داشتند.
در ابتدای این جلسه حاضرین به بیان اهداف این فعالیت جهادی پرداخته و بیان کردند هدف اصلی از این اقدام کاهش آلام و جلوگیری از جنگ روانی در میان زلزله زدگان شهرستان خوی اعم از کارکنان و دانشجویان آموزشکده دختران خوی و نیز سایر اقشار این شهرستان است.

در ادامه دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان ضمن استقبال و قدردانی از این اقدام مرکز مشاوره و سلامت روانی دانشگاه بیان کرد: ما در اولین ساعات پس از وقوع زلزله در شهرستان خوی حاضر شده و اقدامات ممکن در خصوص کمک رسانی به هموطنان عزیزمان در این شهرستان اعم از ایجاد کمپ جهت اسکان، پخت و توزیع غذا در سلف آموزشکده دختران خوی و تحویل و توزیع اقلام اهدایی هموطنان در میان زلزله زدگان را با کمک همکاران آموزشکده خوی و بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان انجام دادیم.
وی ادامه داد امروز با گذشت روزهای زیادی از وقوع زلزله در خوی نیاز اصلی مردم این شهرستان رسیدن آرامش روانی و کاهش استرس ناشی از ترس بوجود آمده از زلزله است که امیدواریم با حضور شما در میان مردم خوی این مشکل نیز حل شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.