برگزاری “اولین رویداد از هم آموزی اساتید درس کارآفرینی” دانشگاه فنی و حرفه ای استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی شنبه 25 شهریور اساتید کارآفرینی دانشگاه با سرپرست دانشگاه فنی و دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدای این دیدار دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان ضمن تقدیر از اساتید حاضر در جلسه عنوان کرد: توسعه کارآفرینی و تربیت دانش آموختگان کارآفرینی بسیار مهم و ضروری است.
وی با اشاره به برنامه دانشگاه فنی و حرفه ای جهت گذر از دانشگاه نسل سوم به دانشگاه نسل چهارم افزود: بایستی اساتید چارچوب‌های تدریس عملی را به نحوی با این رویکرد تطبیق دهند که در سالی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آن را سال دانش بنیان اعلام نموده اند، حل مشکلات جامعه و ارتباط قوی با صنعت توسط دانشگاهیان فراهم گردد.
در ادمه دکتر حجت بکشلو رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه طی سخنانی بیان کرد: در جهت اشاعه فرهنگ کارآفرینی وارتقاء شایستگی حرفه ای اساتید، دانشجویان و شاغلین بازار کار، برگزاری کارگاه های آموزشی و سمینارهای تخصصی و سلسله نشست های کارآفرینی برای اعضای هیات علمی، دانشجویان ، مدرسین و فارغ التحصیلان ، از ماموریت های اصلی این حوزه می باشد.
در ادامه هر یک از اساتید به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن کلاسهای درس کارآفرینی و بالا بردن دانش دانشجویان و اساتید این حوزه پرداخته و بر ادامه برگزاری جلسات آتی این رویداد تاکید کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.