بازدید مدیرکل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فنی و حرفه‌ای از آموزشکده دختران خوی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دکتر محمد شبستانی به همراه دکتر نژادحسینی معاون اداره کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه، دکتر احد بهشتی اصل رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی و دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی با حضور در آموزشکده دختران خوی از بخش‌های مختلف این آموزشکده دیدن کردند.
دکتر شبستانی و هیئت همراه از ساختمان‌ها و بخش‌های مختلف آموزشکده دختران خوی که در اثر زلزله هفته گذشته این شهرستان دچار آسیب شده بود بازدید و خسارت وارده را ارزیابی کردند.
ایشان سپس با حضور در سلف آموزشکده از روند پخت و توزیع غذا میان زلزله زدگان توسط بسیج دانشجویی، نحوه اسکان شهروندان در محوطه آموزشکده و نیز نحوه خدمات رسانی بسیج دانشجویی به زلزله زدگان بازدید کردند.

در ادامه جلسه شورای اداری آموزشکده دختران خوی با حضور دکتر شبستانی و رؤسای دانشگاه‌ فنی و حرفه‌ای استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی برگزار شد.
در این جلسه دکتر شبستانی ضمن ابلاغ سلام و پیام محبت دکتر عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای به همکاران آموزشکده خوی و تشکر از خانم نسیبه مرشدی جهت مدیریت در این شرایط، قول مساعدت دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای تامین اعتبار به منظور بازسازی آموزشکده دختران خوی را داد.

همچنین دکتر شبستانی و هیئت همراه با حضور در فرمانداری خوی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار خوی از آموزشکده دختران این شهرستان، در خصوص خسارات وارده به آموزشکده فنی خوی از زلزله اخیر بحث و گفتگو کرده و از فرمانداری برای بازسازی خرابی‌های بوجود آمده از این زلزله درخواست مساعدت شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.