دیدار رئیس دانشگاه ملی مهارت واحد استان آذربایجان غربی با مدیر کل ورزش و جوانان استان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ملی مهارت واحد استان آذربایجان غربی دکتر رسول خداویردی‌وند کشتیبان روز سه‌شنبه ۱۹ تیرماه با دکتر سجاد بیرامی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه ملی مهارت واحد استان آذربایجان غربی در این دیدار ضمن معرفی دانشگاه ملی مهارت و اشاره به رسالت این دانشگاه در خصوص آموزش‌های مهارتی، عنوان کرد: تربیت نیروی کار و تکنسین ماهر برای واحد‌های صنعتی استان و کشور اصلی‌ترین رسالت و مأموریت دانشگاه ملی مهارت است.

دکتر رسول خداویردی‌وند کشتیبان در این خصوص افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به آموزش‌های مهارتی، در دولت سیزدهم نیز در خصوص گسترش آموزش‌های مهارتی تلاش‌های زیاد و چشمگیری صورت گرفته و رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی و معاون علوم تحقیقات و فناوری توجه ویژه‌ای به دانشگاه ملی مهارت داشتند.

وی در ادامه با اشاره به نشست استاندار آذربایجان غربی با هیئت رئیسه دانشگاه در اسفند ماه سال گذشته و مصوبات این نشست، خواستار همکاری جهت اجرایی شدن بندهایی از این مصوبات که مسئولیت اجرای آنها بر عهده اداره کل ورزش و جوانان استان هست شد.

در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن اعلام آمادگی جهت تعامل و همکاری با دانشگاه ملی مهارت استان عنوان کرد: کارشناسان فنی این اداره کل در اسرع وقت جهت برآورد هزینه‌های مربوط به تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی دانشگاه در آن دانشگاه حضور خواهند داشت.

دکتر سجاد بیرامی همچنین اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی دارد تا با مسئولین و مدیران مجموعه‌های ورزشی و فروشگاه‌های عرضه‌کننده محصولات ورزشی سطح استان جهت همکاری با دانشگاه ملی مهارت استان به منظور ارائه کالا و خدمات به این دانشگاه مذاکره و کارسازی کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *