آیین تکریم و معارفه سرپرست آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران خوی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی دوشنبه 30 خرداد 1401 در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، مسئولین شهرستان خوی و کارکنان و دانشجویان آموزشکده دختران خوی، ضمن قدردانی از زحمات خانم دکتر رباب حسین زاده، خانم نسیبه مرشدی به عنوان سرپرست آموزشکده دختران خوی معرفی شد.

در ابتدای این مراسم خانم دکتر حسین زاده ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان به ارائه گزارش مختصری از عملکرد خود در زمان ریاست آموزشکده دختران خوی پرداخت.

در ادامه سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان غربی ضمن قدردانی از زحمات خانم دکتر حسین زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه در دولت فعلی فضا برای تلاش  فراهم است باید از امروز تلاش بیشتری جهت پیشبرد اهداف دانشگاه شود.
دکتر رسول خداویردی وند کشتیبان به موضوع آمایش رشته اشاره و بیان کرد: با توجه به ماموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای در خصوص تربیت تکنسین ماهر برای صنایع و خدمات و همچنین تفاوت این دانشگاه با دیگر دانشگاه‌ها در این خصوص، باید آمایش و رشته‌های مورد نیاز منطقه و شهرستان خوی بررسی شود و نیز تلاش کنیم تا این رشته‌ها در آموزشکده دختران خوی ایجاد و نیاز صنایع و خدمات برآورده شود.
وی در ادامه از ماموریت فرهنگی به عنوان دومین ماموریت دانشگاه یاد کرده و افزود: در خصوص ماموریت فرهنگی چهارچوب از سوی مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف مشخص شده و تکلیف برای ما در این حوزه تمام است؛ حضرت آقا زمانی بحث کرسی‌های آزاد اندیشی، در زمانی دیگر موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و در زمان دیگری مکتب سردار سلیمانی و همچنین جهاد تبین را مطرح کرده و چهارچوب را برای ما مشخص کرده اند و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در حوزه فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان را ارتقا دهیم.
دکتر خداویردی وند از تبدیل دانشگاه فنی و حرفه‌ای به کارخانه فناوری و نوآوری و دانشگاه کارآفرین بعنوان سومین ماموریت این دانشگاه یاد کرده و گفت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید پرچم دار و پیشانی این موضوع باشد.

در ادامه این مراسم سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای به ایجاد اتحاد و همدلی در میان کارکنان آموزشکده دختران خوی اشاره و بیان کرد: این موضوع با استفاده از ظرفیت همکاران با توجه به تعهد و تخصص ایشان در پست‌های سازمانی با رویکرد جهادی و انقلابی تحقق خواهد یافت.
خانم نسیبه مرشدی ادادمه داد: با توجه به اینکه ارتقای آموزشکده و گسترش رشته‌های تحصیلی با افزایش تعداد هیئت علمی محقق میشود تلاش خواهم کرد تا با اخذ مجوز بتوانیم هیئت علمی جدید برای آموزشکده جذب کنیم؛ همچنین دیگر اولویت من تعامل با ادارات مختلف شهر بویژه فرمانداری و آموزش و پرورش خواهد بود.
وی افزود: اولویت بعدی من در آموزشکده دختران خوی با توجه به ماموریت دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ارتباط با صنعت است که این امر سهم زیادی در اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در صنایع دارد؛ من امیدوارم با توکل به خدا و تلاش تمامی همکاران این کارها تحقق یابد و موجب ارتقای آموزشکده دختران خوی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.